ورزش

ملوان – گل گهر، بازگشت تارتار به انزلی/ شطرنج دو هافبک دفاعی سابق پرسپولیس، جنگ نیمکت ملوان بین مربیان سابق و اسبق!

ملوان – گل گهر، بازگشت تارتار به انزلی/ شطرنج دو هافبک دفاعی سابق پرسپولیس، جنگ نیمکت ملوان بین مربیان سابق و اسبق!

به گزارش خبرورزشی، ملوان لیگ بیست و چهارم را در خانه آغاز می‌کند، یک شانس خوب برای تیمی که سرمربی و مدیرعاملش را تغییر داد…

شناسنامه بازی

پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
ساعت ۱۹:۴۵
ورزشگاه قایقران انزلی
داور: وحید کاظمی
کمک ها: دانیال باشنده و اسماعیل احمدی

نکات بازی

  • آخرین تقابل دو تیم در همین ورزشگاه قایقران انزلی برگزار شد. ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ در هفته نوزدهم لیگ ۲۳ ملوان با پنالتی دقیقه ۷۹ محمدرضا سلیمانی ۳ امتیاز را در خانه نگه داشت.
  • فصل قبل در این مسابقه و در همین ورزشگاه قایقران مهدی تارتار مربی تیم میزبان بود و حالا او مربی تیم میهمان است!
  • فصل قبل ملوان با تارتار بهترین نتایج ممکن را گرفت. باید دید در بازگشت دوباره او به انزلی هواداران چطور استقبالی خواهند داشت.
  • ملوان پس از سال‌ها با مازیار زارع به لیگ برتر آمد. او فصل قبل استراحت کرد و حالا دوباره به ملوان برگشته تا مقابل جانشین خود، یعنی مربی فصل قبل ملوان تیمش را به میدان بفرستد.
  • محمدرضا سلیمانی مهاجم اول ملوان در فصل قبل و بهترین گلزن قوی سپید حالا برای گشودن دروازه همین تیم لباس گل گهر را به تن دارد.
  • در این مسابقه آخرین بار اوزینیدیس مربی گل گهر بود و تارتار مربی ملوان. حالا هافبک دفاعی سابق پرسپولیس در دهه ۷۰ باید مقابل بازیکن همین پست پرسپولیس در دهه ۸۰ برای پیروزی مبارزه کند!
  • ملوان بعد از جدایی تارتار به سراغ سعید دقیقی رفت. مازیار زارع هم جای او را در شمس آذر گرفت اما همین چند روز قبل این دو نفر دوباره جای خود را عوض و به تیم‌های اصلی خود برگشتند! زارع و دقیقی خود ملوان و شمس آذر را به لیگ برتر آوردند.
  • رامبد رشیدی که جانشین اشکان پوررشید در مدیریت ملوان شده بود،  امروز جای خود را به دریادار امینی داد. یعنی ملوان تا یک هفته قبل یک سرمربی و مدیرعامل دیگر داشت و حالا لیگ را با امینی و زارع آغاز می‌کند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا